Рекламации

Чл. 10. (1) Според Закона за защита на потребителите и добрите практики за търговия, Потребителят, пазарувал в електронния магазин Колиета.com има право на рекламация при следните случаи:

● Дефектен артикул
● Сгрешен артикул
● Сгрешена поръчка
● Не е спазен срока на доставка

2.  Рекламация се прави до 7 работни дни след закупуване на стоката. Артикулът може да бъде заменен за същия, подобен или друг артикул. Ако стойността на избрания артикул надвишава заплатената сума, разликата се доплаща от Потребителя. Ако новият избран артикул е с по-ниска стойност, Доставчикът връща разликата на Потребителя. В случай, че няма наличност от желания артикул, Доставчикът възстановява стойността на артикула.

3.  Задължението на Доставчика за удовлетворяване на рекламация отпада в следните случаи:

● дефект, причинен от неправилна или груба употреба
● дефект, причинен от външни причини – физическо, химическо, електрическо или друго въздействие, несвързано с нормалната употреба на продукта
● не е запазен добрия търговски вид – артикулът е носен, надраскан и др.
● не е запазена оригиналната опаковка и етикет

4.  Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на Потребителя. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки.